Opgraderingssæt til HARVIA XENIO WIFI kontrolpanel
Produktkode: CX001WIFI

Opgraderingssæt til HARVIA XENIO WIFI kontrolpanel

2 299.19 kr.‎
Priserne er uden leveringsgebyr
Leveringstid
Produktet kan have en lidt anden pasform eller farve end den, der vises på billedet.

Den moderne og stilfulde HARVIA XENIO WIFI er et saunakontrolpanel med oplyste knapper og dørsensor, der kan fjernbetjenes med en mobil enhed. Kontrolpanelet kan tilsluttes et trådløst LAN. MYHARVIA-mobilapplikationen muliggør fjernbetjening af funktioner på kontrolpanelet, såsom temperatur- og fugtighedskontrol, belysning og luftventilation, temperaturkalibrering, hukommelsesfunktion i tilfælde af strømafbrydelser, tidsindstillet start og brug af ugetimeren. Funktionerne varierer afhængigt af de enheder, der er tilsluttet systemet.

HARVIA XENIO WIFI muliggør en række forskellige installationsmuligheder og kan også installeres efterfølgende. Vi anbefaler, at du placerer betjeningspanelet nær saunadøren som overfladeinstallation eller indstøbt i væggen. Din saunaoplevelse bliver gjort mere afslappet og sikker af kontrolpanelets indbyggede fjernstartssikkerhedsfunktion, som genkender, for eksempel hvis saunadøren har stået åben, eller nogen er inde i saunaen, når sikker-status er blevet aktiveret.

Betjeningspanelet muliggør nem og overskuelig saunastyring. Du kan starte og justere temperaturen med knapperne på kontrolpanelet. De oplyste knapper på displayet gør den nem at bruge selv i dårligt lys. Følg din saunas status med MYHARVIA-mobilapplikationen eller på kontrolpanelets digitale display. Dørsensoren til saunaens fjernstartstatus kan aktiveres direkte fra kontrolpanelet.

Pakken giver dig fjernadgang til din HARVIA XE saunaovn eller Harvia Xenio CX170 og Xenio Combi CX110C kontrolenheder (fremstillet i 2020 eller senere).

 

  • Garanti (y.) 2
  • Dimensioner højde (mm) 110
  • Målbredde (mm) 85
  • Måledybde (mm) 24

Vores virksomheds prioritet er at levere varer af højeste kvalitet til kunderne på et tidspunkt, der passer dem til et sted efter eget valg.

Vi sender varer til alle verdens lande, hvis du ikke finder det land eller den by du skal bruge ved valg af leveringsadresse, så kontakt os venligst på e-mail [email protected] eller ring til kontakttelefonnummeret, leveringsprisen vil beregnes individuelt.

Levering er altid tilgængelig.

Leveringsoplysninger:
Forberedelse af din ordre til afsendelse tager 2-3 hverdage fra det øjeblik, betalingen er modtaget på butikkens bankkonto. Når din ordre er klar, vil den blive afleveret til kureren til levering.
Leveringstid:
Leveringen tager normalt 8-10 hverdage, men ved større eller omfangsrige ordrer kan leveringsperioden tage længere tid.
Bemærk venligst, at ordrer ikke behandles, afsendes eller leveres i weekender eller på helligdage.
Den maksimale leveringstid bør ikke overstige 4-6 uger.

Leveringstiden tæller fra det øjeblik, ordren er afhentet og afsendt fra vores lager. Så snart ordren er afsendt, vil kunden modtage en e-mail-meddelelse med alle sporingsoplysninger om hans ordre. Leveringsbetingelserne kan ændre sig afhængigt af destinationspunktets afsides beliggenhed.

Leveringstiden på hjemmesiden er omtrentlig.

Virksomheden er ikke ansvarlig for en eventuel leveringsforsinkelse.

Virksomheden er ikke ansvarlig for omarrangering af elektrikere eller bygherrer.

NB! Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den ovenfor angivne periode, bedes du kontakte vores kundeservice.


Hjem levering priser

Fragtomkostningerne i hele Europa beregnes i henhold til de priser, der er fastsat af kurertjenesten.

Før levering af varerne, vil kureren arrangere en acceptabel leveringstid for dig via telefon (arbejdsdage man-fre 8:00 - 17:00).

Leveringsomkostninger er ikke inkluderet i prisen på produktet angivet i netbutikken.

Fragtomkostningerne vil blive tilføjet indkøbskurvens værdi.

 

Afhentning af varer

Når du modtager de leverede varer, bedes du kontrollere forsendelsens tilstand (emballage), sikre dig, at emballagen ikke er deformeret eller beskadiget. Hvis du har mistanke om, at pakken er blevet beskadiget eller deformeret, skal du ikke underskrive pakkedokumenterne og returnere pakken til kureren. Hvis pakken er i orden, skal du underskrive fakturaen (konnossementet) eller et andet godkendelsesdokument for forsendelsesoverførsel. Det underskrevne dokument er et bevis på, at de bestilte varer blev leveret til dig.

Ved køb af varer længere end 2,4m kan kunden selv sørge for aflæsning.

Returnering af varerne

Vi gør vores bedste for at pakke varer købt hos os. Desværre kan der nogle gange ske skade under transport. Selvom du ikke ved, om noget er beskadiget eller ej, er det altid godt at tage billeder af den ankomne pakke på din smartphone, du skal bruge dem i tilfælde af, at indholdet bliver skadet.

Hvis du kan se tegn på beskadiget emballage, skal du tage følgende trin:

1. Tag billeder af pakken og sørg for, at skaden er synlig.

2. Pak din ordre ud og tjek om nogle produkter er beskadiget, tag et billede af beskadiget vare.

3. Hvis der er en overtrædelse, bedes du informere os via e-mail [email protected]

NB! For alle krav om beskadigede eller ødelagte varer skal du fremsætte dit krav inden for en (1) arbejdsdag fra leveringsdatoen. Virksomheden skal modtage fuldstændige detaljer og beskrivelse i skriftlig form med vedhæftede billeder af de beskadigede varer.

Når køber nægter at modtage leverede varer, der ikke er mangelfulde, skal han betale omkostningerne ved at returnere varen til os.
Hvis du har forespørgsler eller kommentarer vedrørende levering af varer, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon. Vi vil helt sikkert overveje dine ønsker.

Relaterede produkter

Lignende produkter